Man bijt hond

Een onbevangen blik op de actualiteit, met een vleugje humor en veel aandacht voor de verhalen van mensen, in Vlaanderen en ver daarbuiten.
In de week van 1 november 2011 in de rubriek "ons dorp" ging het over enkele mensen van Ruiselede en ons dorp. Dit was te zien op “TV Eén” na het nieuws om 19:45, herhaling na de middag en omstreeks middernacht.
De uitzendingen zijn van start gegaan op 31 oktober
Niemand minder dan onze 90 jarige pastoor op rust EWH Andreas Haeck was uw begeleider door Ruiselede.
Voor Doomkerke kwamen in beeld:
De inleider EWH Andreas Haeck, hij werd uitgebreid in beeld gebracht met zijn immer boeiende verhalen.
Marie José Wyckhuys- Eelbode kwam op 1-11 op het scherm, zei deed haar verhaal over haar fiets 'in de winter en de zomer'.
Kunstfotografe Sylvia Konior ging op stap met haar ovenschotel, waar ze een zelfportret van maakte.
http://www.konior.be/
De grote bierviltjesverzameling van Rita Van Ryckeghem uit café New-York.
http://www.cafenewyork.be/
Hildegard en Bas over hun kleine brouwerij. http://www.urthel.com/
Kurt van het gastenverblijf Droomkerke vertelde over zijn Harley die hij heeft gewisseld voor zijn andere droom koken.
http://www.droomkerke.be/
Heb je het gemist, dan kan je dit nog eens herbekijken op de website van één
Publicatiedatum: 31/10/2011
Het weer
Snelgids
· Contacteer Sint Caroluskerk
· Zo is Doomkerke
· Doomkerke in een notendop
· Dorpslied
· Kamphuislied
· KFC Doomkerke lied
· Uw (handels)zaak toevoegen
· Zoek in deze site
Moppen van Fonne
Ook een manier!
't Gaat slecht bij de overburen en zo wordt verteld
dat ze samenblijven voor de zaak en voor het geld.
Met argusogen heb ik er nieuwsgierig op gelet,
ze scheidden niet van tafel maar wel van bed.
Met een ironisch lachje zei de buurman toen:
Dat ze het noodgedwongen op tafel moeten doen.fons =godwaert 11 07 2023
